Ընթերցում եմ և առաջարկում եմ ընթերցել

Ես արաջարկում եմ կարդալ Ջաննի Ռոդարի «փոխեցին գլուխներով»: Ես առաջարկում եմ այս գիրքը, որովհետև այն շատ ծիծաղելի է և հետաքրքիր: Այս գիրքը երկու եղբայրների մասին է որոնք չեին սիրում քերականության դասը և չեին սիրում քերականության վարժությունները նրանց ուսուցիչ քերականը վարժութոյւնն թվեց նրանք պետ է գրեին թե որ կենդանին ինչ է անում նրանք գրեցին որ Կատուն ոռնում է։ Այծերը հաչում են։ Գայլը գրում է։ Մուկը մլավում է։ Առյուծը  բառաչում է երբ նրանք դեռ չէին հացրել գրել հատուհանի մոտ առյուծ հայտնվեց առյուծը ասաց որ ձեր կարծիքով ես բառաչում եմ դրանից հետո առյուծը պոկեց նրանց գլուխները հարվածեց իրար և փոխեց տեղերով բայց երբ նրանց մայրիկը եկավ նա լիքը ժամանակ և սոսինձ ծախսեց որ նրանց գլուխները հետ կպցնի բայց այդ ժամանկ սոսինձը շատ թանկ է:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով